Monday, January 4, 2010

Azam tahun baru 2010....

hye.....sori dah lame x update blog ni....busy ngan keje skrang...dulu busy ngan final project....bile dah abis....busy ngan keje plak....huhuhuh...ok lah....skrang nak cite azam tahun 2010 ni....azam tahun 2009 hampir 50% dapat dilaksanakan.....cuma 50% x dpt nak wat....so yg baki 50% tu akan dibawa ke tahun 2010 ni.....ni azam tahun thn lepas...

AZAM TAHUN 2009 :
1. untuk mengurangkan berat badan yg berlebihan (azam yg utama nih..huhu)....BELUM SELESAI
2. beri bnyk tumpuan pada pelajaran (ye la..sblom ni asyik main jer..).....SELESAI
3. berusaha mencari gadis yg dpt mencintai aku dan menerima aku seada nya (sblom ni sunyi jer..)....BELUM SELESAI
4. meningkat kan skill dan mendapatkan ranking yg lebih baik dlm competition RC Drift....SELESAI

so dah nmpak kan azam aku thn lepas???...tggal 2 azam je yg x sempat ku wat....so kedua² azam tu akan dibawa ke tahun 2010 ni...dan bear tambah 2 azam lagi untuk tahun ni...so total azam bear tuk thn 2010 ni ade 4....azam tahun ni plak....

AZAM TAHUN 2010
1. untuk mengurangkan berat badan yg berlebihan (azam yg utama nih..huhu)
2. berusaha mencari gadis yg dpt mencintai aku dan menerima aku seada nya (sblom ni sunyi jer..)
3. bekerja dengan penuh semangat dan kumpul duit dengan banyak untuk mase depan bear (chaiyok2 !!!!)
4. nak beli kereta !!!! (hehehe...)

huhu...so tu la 4 azam bear tahun ni....so nak x nak...kene tunaikan gak....rase2 nya yg no4 tu mgkin agak mustahil gak la....hahahah....so...chaiyok2 to me....hehehehe....chalo !!!!

1 comment:

Dr. Zuhaira said...
This comment has been removed by a blog administrator.