Tuesday, November 16, 2010

..::Hidup::..

mengapa hidup aku mcm ni....hidup yg tiada hala tuju....hidup yg penuh kesunyian....hidup yg penuh dgn dugaan dan cabaran....sebenarnya AKU DAH BOSAN HIDUP MCM NI!!!!!.....hati aku masih diselubungi rasa sunyi walaupun perkara tu dah setahun lebih berlalu....hati aku tak menentu....aku hidup bagaikan angin....bertiup tanpa arah...tiada hala tuju....bertiup bersendirian....hanya mengikut takdir yg dah tertulis dalam hidup aku....kadang2 aku menangis mengenangkan nasib dan hidup aku mcm ni....terlalu hina kah aku hidup dalam dunia ni ya allah!!!!.....aku bersujud dan berserah padamu ya allah!!!....aku mengaku aku perlukan seseorang....seseorang yg dapat memberi kan aku kebahagian....tp mungkin disebabkan apa yg aku dah lakukan pada masa lampau....hidup aku menjadi huru-hara mcm ni....mgkin bnyk dosa yg aku lakukan di masa lampau smpai aku perlu hidup dalam kesengsaraan sekarang....aku redha ya allah dengan apa jua cabaran dan dugaan yg kau berikan....tp aku lemah sekarang untuk menghadapi nya ya allah....aku lemah!!!!.....aku ada kawan2 yg rapat yg dapat aku luahkan perasaan aku ini....tapi makin hari makin hilang.....tiada tempat untuk aku mengadu sekarang....aku pendam kan dalam hati apa yg aku rasa dan aku lalui dalam hidup aku ini sehinggakan aku jadi lemah sekarang untuk aku hadapi nya lagi....aku dah bosan hidup mcm ni....aku dah lemah hidup mcm ni......ya alllah!!!....berikan aku kekuatan untuk hadapi semua ini....aku berserap hanya padamu ya allah!!!

No comments: